Survey Onderzoek

drs. Marije Oudejans

Senior survey onderzoeker

In contact komen met Marije Oudejans?

Mail of bel, wij horen het graag.

Over Marije Oudejans

Marije heeft Economische Psychologie gestudeerd aan de Universiteit van Tilburg. Na haar afstuderen was zij van 2002 tot 2007 werkzaam bij een marktonderzoeksbureau.

Sinds februari 2007 is Marije werkzaam als survey onderzoeker bij Centerdata. Zij begeleidt onderzoeken voor wetenschappelijke en maatschappelijke markten en is onder andere verantwoordelijk voor de kwaliteit, respons en representativiteit van het CentERpanel. Sinds 2009 is Marije betrokken bij de dataverzameling voor IKNL Profiel: een langlopende studie naar de kwaliteit van leven bij mensen die kanker hebben of hebben gehad. Voor het MESS project heeft  Marije de opzet van de LISS kernvragenlijst ‘Family and Household’ gecoördineerd. In  de loop van de jaren heeft Marije zich ontwikkeld tot expert in de mogelijkheden en beperkingen van online surveyonderzoek op het gebied van familierelaties.

Profiel (TiU)
Levensloopbanen van werkloze vijftigplussers
Wetenschappelijk rapport 2020

Levensloopbanen van werkloze vijftigplussers

The longitudinal effect of social recognition on PTSD symptomatology and vice versa: evidence from a population-based study
Artikel in tijdschrift 2019

The longitudinal effect of social recognition on PTSD symptomatology and vice versa: evidence from a population-based study

Deelnemers en pensioengerechtigden over de Code Pensioenfondsen
Wetenschappelijk rapport 2019

Deelnemers en pensioengerechtigden over de Code Pensioenfondsen

Reference data of the EORTC QLQ-C30 questionnaire: Five consecutive annual assessments of approximately 2000 representative Dutch men and women
Artikel in tijdschrift 2018

Reference data of the EORTC QLQ-C30 questionnaire: Five consecutive annual assessments of approximately 2000 representative Dutch men and women

Online Surveys and the Burden of Mobile Responding
Hoofdstuk in boek 2015

Online Surveys and the Burden of Mobile Responding

Using interactive features to motivate and probe responses to open-ended questions
Hoofdstuk in boek 2011

Using interactive features to motivate and probe responses to open-ended questions