Publicaties
Artikel in tijdschrift
van Giesen, R.I., & Leenheer, J. (2018). Towards more interactive and sustainable food retailing: An empirical case study of the supermarket of the future, International Journal of Retail & Distribution Management: Emerald Publishing Limited, DOI: doi.org/10.1108/IJRDM-11-2017-0280.
Leenheer, J., & Pieters, R. (2013). Vertrouwen in economie en maatschappelijke actoren, Economisch Statistische Berichten, 98(4657), 205 - 207.
Leenheer, J., & Scherpenzeel, A. (2013). Does it pay off to include non-internet households in an internet panel?, International Journal of Internet Science, 8(1), 17 - 29.
Leenheer, J., & Scherpenzeel, A. (2012). Loont het om huishoudens zonder internet op te nemen in een internetpanel?, Ontwikkelingen in het marktonderzoek: jaarboek MarktOnderzoekAssociatie, 37, 75 - 88.
Leenheer, J., & Pieters, R. (2010). Rationele emoties van consumenten, Economisch Statistische Berichten, 95, 505 - 507.

Projecten van Jorna Leenheer