Werken bij CentERdata
Contact
Zoekveld
Zoeken
Home
Nieuws
Over ons
Projecten
Databank
Publicaties
U bent hier
Home
»
Over ons
»
%node:name
Millie Elsen
Primaire tabs
Weergeven
Publicaties
(actieve tabblad)
Discussion paper
Elsen, M.
, &
Leenheer, J.
(2013).
Can well-established national indices be replicated in the online LISS panel? Comparison of consumer confidence measured by CentERdata and Statistics Netherlands
: CentERdata.
Wetenschappelijk rapport
Van Giesen, R.I., &
Elsen, M.
(2018).
Study on consumer understanding of draft energy labels for household washing machines, household washer-dryers and household dishwashers
.
Van Giesen, R.I., &
Elsen, M.
(2018).
Study on the impact of a draft energy label on consumer understanding and purchase decisions for household refrigerating appliances
.
Elsen, M.
, &
van Giesen, R.I.
(2017).
Study assessing consumer understanding of a draft energy label for electronic displays
.
Dunne, A.,
Elshout, M.
,
Elsen, M.
, & Quaschning, S.
(2017).
Consumer Market Study to support the Fitness Check of EU consumer and marketing law
: Report for the European Commission.
(9.51 MB)
Elsen, M.
,
van Giesen, R.I.
,
Elshout, M.
, &
Leenheer, J.
(2017).
Consumenten en financieel advies: Consumentenonderzoek in het kader van de evaluatie van het provisieverbod
.
(4.17 MB)
Elsen, M.
,
Elshout, M.
, &
van Giesen, R.I.
(2016).
Effecten van standaardproducten op keuzegedrag van consumenten
. Tilburg: CentERdata.
Elshout, M.
,
Elsen, M.
,
Leenheer, J.
, Loos, M., & Luzak, J.
(2016).
Study on consumers’ attitudes towards Terms and Conditions (T&Cs)
: Report for the European Commission.
Van Giesen, R.I., &
Elsen, M.
(2016).
Consumentenprikkels voor efficient betalen: GEA pilot
. Tilburg: CentERdata.
Van Giesen, R.I.,
Elsen, M.
, &
Leenheer, J.
(2015).
Milan BEXpo 2015: A behavioural study on food choices and eating habits
, DOI: 10.2838/537411.
Leenheer, J.
,
Cuelenaere, B.
,
Elsen, M.
, &
Mulder, J.
(2014).
Verzekering overlijdensrisico, eindrapport
. Tilburg: CentERdata.
(1.79 MB)
Millie Elsen
Groepsleider Consumenten- onderzoek, afdeling Kwantitatieve Analyse
m.elsen@uvt.nl
013 466 8983 / 8325
I 306
Projecten van Millie Elsen
Consumentenonderzoek in het kader van de evaluatie van het provisieverbod
Consumenten en financieel advies
Onderzoek naar de invloed van het verwijderen van hoge voorkeuzebedragen op geldopnamegedrag
Nudging bij de geldautomaat: een veldexperiment
Consumentenonderzoek in het kader van de evaluatie van de PID en CSD
Evaluatie EU consumenten- en marketingwetgeving
Energiebesparing op het werk.
START2ACT
Onderzoek naar de invloed van de naamgeving van kindregelingen op bestedingspatronen van ouders
Kinderbijslag: is er een labeling effect?
Onderzoek naar de effectiviteit van keurmerken voor eerlijke algemene voorwaarden
Algemene voorwaarden: van blinde acceptatie naar blind vertrouwen
Onderzoek naar consumentenprikkels voor efficiënt betalen
Consumentenprikkels voor efficiënt betalen
Onderzoek naar de invloed van standaardproducten op keuzes, keuzestress en uitstelgedrag
Financiële standaardproducten: zinvol of niet?
Onderzoek naar de online privacyafwegingen van internetgebruikers
De online privacy paradox
Onderzoek naar consumentenkeuzes in relatie tot duurzaamheid in voeding
Food and sustainability
Consumentenonderzoek in het kader van de revisie van de Europese energielabels
EU energielabels: ruimte voor verbetering?
Onderzoek naar mogelijk problematische reclame- en marketingpraktijken op sociale media
Reclame- en marketing op sociale media